"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

lørdag den 30. oktober 2010

Den perfekte dag!

Som tiden dog går! I går afsluttede vi vores første semester i skolen, så nu er der kun 3 tilbage! Dvs. en fjerdedel gennem skoleåret allerede! Jeg er ved at få styr på tingene så er ikke så forvirret mere, det bar dejligt! Om to uger få jeg endda også gipsen af og snart skal vi opvise vores musical. Har godt nok kun 1 replik men er nu rimelig godt gået eftersom jeg er udvekslingsstudent, så nøøøj hvor kan i da bare være stolte af mig! :P haha
Forleden modtog jeg et brev fra EF i København, som ønskede mig god bedring med armen osv., det var egentlig meget dejligt at vide at de tænkte på en, selvom der er så mange udvekslingsstudenter.
Der sker rigtig meget og vores football sæson er stadig i gang. Vores hold havde vundet hver eneste kamp de havde spillet og der var kun 1 gang nogen havde scoret imod dem. Så til sidst skulle vi spille en kamp om at være bedst i distriktet, og desværre tabte vi med ganske få point, men kom dog stadig i playoff kampen som vi vandt, så det kører bare!
Vejret forandre sig rigtig meget lige nu, og det er i den grad begyndt at blive frostvejr! Det er isssssssskoooooldt! Brrrrhh! Og lige så snart vi nævner det, siger de alle sammen, så vendt til det bliver rigtig vinter! Så har fundet ud af at jeg vist godt kan forvente -20 grader og tonsvis af sne! Meeen så kan det jo være at man kan få fri fra skole i nogle dage! :D Men bare rolig, der går nok lidt tid endnu før at sneen kommer, lige fortiden falder bladene bare af træerne = EFTERÅR! Wuhuu!
Her forleden havde jeg den perfekte dag! Det var lørdag den 24 eller sådan noget, jeg sov længe og da jeg vågnede var jeg i godt humør fra morgenstunden. Så gik jeg ind i bad og brugte laaaaaang tid på at gøre mig selv færdig. Så tog jeg hundene ud for at gå en tur med dem, og wow vejret var perfekt! Det var ikke for koldt, ikke for varmt og det var den her dejlige vind som bare virker så blød når den rammer huden. Bladene var gullige og brune og ved at falde af træerne og fyldte hele jorden i et blødt lag i de smukkeste farver. Det havde regnet om natten så for en gangs skyld var luften lidt fugtig og der var den dejligste duft som kommer efter regnvejr. Og så slog det mig, at vejret var præcis ligesom dansk efterår i Virklund, især i skoven bagved huset, og wow hvor jeg dog elskede det! Du kan selv spørger Daniel(min udvekslingsstudent-bror) jeg var helt begejstret hele dagen! Talte om det hele tiden! Men så tog mig og Sophie hen til Lena til movie-night. Vi så ca 5 fem, spiste tacos, spillede bordtennis og lavede en masse skøre ting. Bare hygge!
I skolen er jeg ved at blive kendt som en rigtig godt kunstner, da jeg lige har færdiggjort et stort billede af en pige, og min billedkunst lærer valgte at sætte den op i gangen hvor alle går forbi hver eneste dag! Så alle folk elsker det, men der var dog også en der troede det var Michael Jackson jeg havde tegnet! Haha det var nu lidt sjovt! :)
I PE skulle vi forleden spiller rig fodbold, nemlig soccer! Vi er 4 udvekslingsstudenter i min PE klasse og det spurgte om vi havde spillet det før og vi sagde jo alle sammen ja. Men jeg tror hurtigt at læren opdagede at jeg mente jeg havde prøvet spillet det før, ikke at jeg viste præcis hvordan man spillede det! HAHA, men det gik nu meget godt alligevel! :D
Jeg har fået snakket med de fleste piger på skype her i sidste weekend, og det var bare dejligt! Og så er det jo også så fedt at jeg stadig kan sms med stampe eftersom hun også befinder sig i USA, så lige for tiden føler jeg mig utrolig godt tilpas over here :) (og tro det eller ej, vejret hjælper faktisk!)
Snart er det rigtig halloween og jeg skal snart ud og se en haunted house! Det er når de har gjort et hus rigtig uhyggeligt, og så går man gennem det og bliver skræmt for livet! MUHAHAHAHA!! :P I aften skal jeg også til bonfire med alle seniorne og i morgen er der halloween fest med alle dem fra EF i vores område, og samtidig er der også halloween fest med alle seniorne, så hmmmm har et lille problem :P haha
Jeg er ved at løber tør for ideer at skrive om, men en ting jeg har lagt mærke til er, at de HADER marie høner! De synes de er utrolig klamme og nærmest skriger når de ser en i nærheden af dem! Det er så underligt!! Jeg ved godt at nogen i Danmark synes de er lidt ulækre også, men jeg har da aldrig i mit liv oplevet nogen der synes de er så ulækre, som amerikanerne! Det er ret sjovt! :P
Noget andet sjovt er, at de putter skumfiduser i salater! Altså sådanne frugtsalater og sådan :P
I USA har alle teenagerne så travlt, så de er næsten aldrig hjemme, derfor er deres bil altid fyldt op med alle mulige ting, så de lever stortset i deres bil!
Nå men det hele går meget godt fortiden, og jeg må indrømme at jeg har opdaget hvor meget jeg værtsætter når mor vasker tøj! Jeg prøver på at lære det, meeeeeen det er altså bare hårdt og når Becky gør det, krymper mit tøj :) haha og det er IKKE mig som tager på! Jeg har nemlig været på vægten og det hele! Haha :) Så mor… jeg eeeeelsker hvor meget du gør for mig, og i bund og grund… I LOVE YOU!! <3
Det var alt for denne gang, vi ses snart! :)
P.S jeg skriver om haunted houseing så snart jeg kan :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar