"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

mandag den 11. oktober 2010

En tur til hospitalet og lidt mere...

Dette indlæg bliver nok lidt langt, da der er sket rimelig meget siden sidst. Lad mig starte en ende af. Vi har været på camp med nogle af de andre EF elever fra området, og det var smadder hyggeligt! Vi regnede hele tiden men det ødelagde ikke vores tur. Vi havde masser forskellige lege og så videre, og vi kunne blive oppe så længe vi ville :) Så vi spillede kort, tog billeder, spillede andre spil, snakkede og var oppe næsten hele natten. Der er ikke så meget at sige om turen for den varede kun ca. 2 dage men var stadig smadder hyggeligt.:) Det bedste ved at være på tur med ef er, at selvom man ikke kender nogen, kan man bare gå hen og få en ven på 10 min, for man har alle sammen noget tilfælles.

Så var der jo også min tur på hospitalet som de fleste af jer vist allerede har hørt lidt om. Jeg var til cheerleading og vi lavede stunts jeg skulle gribe en pige, men da jeg gjorde det skete der det uheldige, at jeg brækkede jeg mit håndled bagover. Jeg greb dog pigen :P Først troede vi det var brækket, men Becky tog mig på hospitalet, der sad vi i lidt tid, før blev jeg kørt til der hvor de tager billeder af hånden(sorry kunne ikke save til det rigtige ord) i hospitalsseng. Fik taget billeder og blev kørt tilbage. Efter noget tid kom de så og fortalte, at der var to brud på mit håndled, så jeg måtte få en giga gips på, hele vejen op til over albuen. Jeg har nu fået en mindre på, endda lilla ligesom skolefarven, men alt er lidt besværlig, eftersom det er min højre hånd og jeg er nød til at gøre alt med min venstre og gipsen må ikke blive våd, så brusebad forgår med en plasticpose på hånden. Da vi var på hospitalet hvilket varede 3 timer, så vi også 2 football spillere og en cross country løber, men jeg var den eneste som brækkede noget, hvor typisk er det lige, haha! :) Der var også et rum med 6 politibetjente udenfor, så Becky og mig sad og digtede historier om hvad der var sket :P

Så har jeg også været til noget som hedder tailgating. Det er inden en fodboldkamp, hvor folk de mødes udenfor, griller, spiller spil og kommer i stemning til kampen. Alle har tøj på i holdets farver og der er endda biler med farverne og logoerne over det hele, endda nummerplader som siger et heller andet om holdet! Det er faktisk rigtig hyggeligt, men det var nu også rimlig koldt på det tidspunkt :P

Så har der også været homecoming, som varede en hel uge! Hver dag er der valgt et tema, som man skal klæde sig ud som, og der er rigtig mange som klæder sig ud, dog ikke alle. Første dag var duck-tape(dvs gaffa-tape dag) og alle havde lavet et eller andet sjovt kostume ud af gaffa tape. Trøjer, bukser, kjoler og assesories osv. man kan få gaffa tape herover i alle mulige farver og mønstre! Tirsdag var pirate vs ninja day, der var der knap så mange som klædte sig ud, for det er et lidt mere krævende, men der var da nogle i sjove kostumer. Onsdag var så think pink day, og der var stortset alle som var klædt ud i noget pink eller lyserrødt, og det var bare viiildt underligt at se! Så blev det superhero day og det var der nu heller ikke meget ved, da der ikke var nogle som havde sådan nogle kostumer. Sidste dag var spirit day, hvor man bare har en masse af skolens tøj på, jeg var der desværre ikke den dag, for jeg var ude på en anden skole med alle de andre udveklingselever, og ”create world peace” :P Det var udveklingselever fra hele øst iowa, og det var smadder hyggeligt, vi svarede på spørgsmål var amerikanske elever, og snakker med hinanden, men vi skyndte os hjem, for det var den dag der var homecoming fodboldkamp, hvilket er a big deal! Der skulle bandet også marche(hvilket ikke gik så godt i den sidste sang haha) og så videre.

Jeg glemte at fortælle at onsdag spiller alle pigerne powderpuff, som er en slags mild football, hvor det er de forskellige grades mod hinanden og selvfølgelig vand seniorne. Så er der også en parade gennem byen, hvor football spillerne er på en vogn, vollyball en anden med os cheerleader, som sad på en brandvogn. Den næste dag spiller drengene så vollyball, for det er en pigesport herover.
Nå men sådan forgår hele ugen, og der sker sindssyg meget, hvilket gav mig rimlig meget hjemve må jeg indrømme. Det var næsten alt for meget for mig, og det ødelagde lige en af dagene. Men sådan er livet og man må komme videre.
Så blev det lørdag, og dagen startede med at vi skulle ud til en band konkurrence. Vi skulle spiller og marchere 4 sange foran dommere, og det gik rigtig godt sammenlignet med dagen før! Vi fik en 8 plads ud af 14, og fik ros for mange ting :) Vi tog af sted lige med det samme, for vi skulle jo hjem og til homecoming. På vej hjem stoppede vi dog og fik is ved DQ. Så jeg kom hjem, skyndte mig i bad gjorde mig færdig og klokken 5:30, kom Hailey som skulle følges med Daniel(min midlertidige bror som bor her til Becky finder en familie) og Josh som jeg skulle følges med. Vi hentede så Sophie og Lena to andre udveklingsstudenter, og fik taget masser af billeder(virkelig akavet) og så tog vi alle sammen ud og spise. Efter det tog vi tilbage til dansen på skolen, og alle var klædt smadder fint på, man fik taget billeder igen igen, og dansede og fik taget billeder. Det sluttede klokken 11 som alle danse gør af en eller anden grund haha :P Det var smadder hyggeligt, men af en eller anden grund også lidt skuffende, fordi man havde forventet liidt mere! Og så gik det hele sååå hurtigt!

Men altså efter festen tog vi så ud til et bonfire(altså lejerbål noget) med alle serniorne. Vi snakkede fortalte jokes og lavede lege i haven, såsom Gost in the graveyard! (scary!!!) haha Det var rigtig hyggeligt og jeg fik da også prøvet nogle sjove ting såsom at falde pladask på røven! :P haha
Jeg må sige det med hjemven går meget op og ned for tiden, og det er knap så rart, men jeg klare mig som altid haha :P jeg må hellere smutte nu, for jeg er rimlig træt :P haha

Der kommer billeder ind så snart jeg kan :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar