"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

søndag den 26. september 2010

Billeder :)

Her har i lidt forskellige billeder:


Os foran Grand Canyon :) (vil lige sige, at det kan godt være at vi ser lidt akavet ud, men bare rolig det er slet ikke akavet, vi var bare ikke lige forberedt på et billed :P)


Grand Canyon


Kaktusser i Phoenix er STORE!


Mig og min "bror" foran Iowas Maskot :)

Camp med EF/dem i mit område:


Vi skulle lave dyr ud af planter :)


Rasmus(Danmark), Sophie(Tyskland), Louise(sverige), Isabelle(sverige), og Emma(sverige)


Det er dem jeg snakkede mest med, fx daniel, min "bror" som sidder til venstre


Det her er en leg vi kalder nanja! mega sjov, man skal ramme en persons hånd, men man må hun gøre en bevægelse af gangen, og man skal skiftes :)


Alle elever som var med på turen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar