"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 1. september 2010

SCHOOL!!

Heeej alle sammen! :D
Fik lige lidt MEGET kort tid til at skrive herinde :D
Jeg er started i skole, og det hele er meget forvirrende! Man kommer klokken 8:15, til første klasse. Jeg har endnu ikke regnet ud, hvor lang hver klasse her, men når der ringer en klokke er timen over, og man går til sit skab, henter bøgerne til næste time, inden klokken ringer igen :D efter 4 time er det luch, man trykker en kode ind til en skolekonto, man har puttet lidt penge ind på, og tager så enten salat eller dagens ret :D det er faktisk overraskende godt! Og så er der timer igen, og klokken 3 er vi færdig med skole :D
Jeg har fotografi, art, goverment, pshykologi, frokost, band/kor, advisory(klassens time), idræt/lektie time, spansk 1 og engelsk 2 :D Man har ikke noget fast klasse, da man går rundt fra time til time, og er derfor sammen med utrolig mange!

Efter der er der sport, hver tirsdag og torsdag har jeg cheerleading i 3 timer, og cross country er en time hver dag, enten om morgnen eller aftenen :D de dage hvor jeg er nød til at komme om morgnen pga cheerleading starter det 6:15, så jeg står op ca 5:30!
Vi løber mellem 3-4-5 mil hver gang og med vægttræning, så det er vildt hårdt, og i cheerleading er vi begyndt på kraftspring, toetouch osv, så det er HÅRDT!!!!!!!!!! har aldrig trænet så meget! :D men det føles godt! :D Forleden blev jeg også løftet op af pigerne, og stod båret af den ret op højt oppe i luftn, det var sååå fedt!!

Jeg ved jeg har lovet at lægge lidt billeder ind af fodbold kampen i fredags, men det kan jeg ikke lige endnu, jeg havde glemt mit kamera, så becky tog hendes, men hun kan ikke finde det kabel til at få den over på computeren :D Men min fredag betod af at stå op klokken 5:30, en times cross country, skole, pep-rally(cheerleader cheer foran skolen og får dem i stemming til football kampen), så skulle vi holde øje med elementary skolen til deres dans, så til først en football kamp hvor vi cheer'ede, hvilken vi vandt noget med 29-26, så skynde mig hen og klæde om til marching uniform, en mere football kamp, hvor jeg skulle spille en melodi hver gang der blev scoret, og den kamp vandt vi 35-0, så ud og spille foran hele skolen og flere til, med marching bandet selvfølgelig, og derefter tilbage, klæde om, og så til fest med high schoolen og så kom jeg hjem klokken 1 om natten :D laaaaaaaaaaaaaang nat!

Der er lige nogle ting jeg lige vil fortælle om... 1: EGERN!! der er overalt, man ser næsten et egern hver dag! 2: Hundende eeeeeelsker mig! og de vil op i min seng og forfølger mig osv! 3: Amerikaner eeeeeelsker ablegrød! de spiser det til frokost eller aftensmad, og bare rolig det er altså ikke ligesom vores æblegrød dessert, men det er faktisk meget godt! 4: jeg eeeeeelsker macroni and cheese! 5: i USA er der nogle meget berømte armbånd, der er i alle farve, tynde og lavet af gummi, når man tager den af og lægger dem på bordet, er det formet som et eller andet, et dyr en ting osv. 6: når der er en fodboldkamp på skolen, har drenge den fodbold trøje på de skal spille i, og en god pige ven har deres anden trøje på, og cheerleaderne har nogen gange uniform på, så man kan i hvertfald se når der er en kamp!(jeg er allerede blevet spurgt, om jeg ville have en eller andens jersey trøje på(hvilket det er kaldet). hmmm.... der er et eller andet mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er...

Jeg har også været til et EF møde igen, hvor alle her i området var der, og vi fik en masse information om alle de ture der er i løbet af året :D
Det er lige blevet besluttet, at vi i weekenden vil tage til Michigan, for at mødes Chris og Beckys sidste søn, kone og 4 børn, så der tager vi op i morgen, derfor kan jeg kun komme på msn på min mobil de næste dage, og ville derfor skynde mig at skrive, til jer :D og jeg LOVER at der nok snart skal komme flere billeder ind, men tid er ikke hvad jeg har mest af! cross country, skole, cheerleading, lektier, band og så har jeg lige været til audition til musical(bare rolog jeg skal ikke synge!)og så skal jeg SOVE!!!

Jeg er blevet rigtig gode venner med især alle cheerleader pigerne, så jeg føler mig rigtig godt tilpas, jeg eeeelsker det!!!!
Og tjaaa, jeg ved godt jeg måske har nævnt jeg skal bo med en thailansk dreng i noget tid, men det nåede jeg ikke, for vi fandt en familie inden, men i stedet kommer der nu en brasiliansk dreng som skal bo her i noget tid, indtil parpierne går i orden til at han kan bo der :)
Nu har min mor underskrevet 7 eller 8 gange, om jeg kan bo med en anden udvekslings studenter, og det er viiiiiiildt fedt! jeg møder så mange ander udvekslingsstudenter, og det er sååå fedt! så skriv endelig under mor!! :D
MEn nu må jeg smutte, jeg skal ind og pakke færdig til an lang dag imorgen, cross country, skole, og så direkte ud på en 6 timers lang tur til Michigan :D

Vi ses, savner jer alle, men jeg har det rigtig godt!!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar