"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 8. september 2010

Billeder!

Hej alle sammen, så fortsætter jeg lige mit indlæg :D Jeg arbejder stadig på at få billeder fra Beckys kamera og min mobil herind, og tror somsagt jeg har fundet en måde :D
Men i må bærer over med mig, jeg har lidt travlt. Imorgen er der somsagt cross country, skole og cheerleading, fredag også cross country og skole(måske kunne jeg få lidt tid der... hmmm....??), lørdag skal jeg også op ved 6 tiden og se football kamp et eller andet sted jeg endnu ikke ved hvor, og søndag, skal jeg så i kirke og "søndags-kirke-skole-noget". Der er utrolig mange fra high schoolen og det skulle være vildt fedt! og så begynder endnu en uge!(jeg er begyndt at gå i seng omkring klokken 9-10! hvad sker der lige for det!!

Jeg har lige været oppe og spise i kirken, man betalte og fik mad, som var doneret, og så blev der lidt penge til kirken :D


Her er nogle af de skøre cheerleader-piger


Endnu en cheerleader pige, det er Kayla


Her er de fleste fra eastern iowa, bag mig er Sophie, som bor over for mig, til højre for hende er Lena som også går på north cedar, og et sted til venstre er en dansk dreng som hedder Rasmus og er ca 2 timer fra hvor jeg bor :D


Mig og en pige Ashley, som er på mit cheerleader hold, prøver homecoming kjoler(homecoming er om en måned)


Her er Brittini(en pige fra min klasse/årgang som kender Becky og Chris), mig og Sophie klar til vores første skoledag!


Her er vi nogle af os, til et andet ef møde :) kan i lide mit nye hår?


Jeg fik en lektie i fotografi on at tage billeder med vand, her er et af den jeg tog :D


Her er så 10 millioner dollar huset!


De var over det hele i Michigan :D


Becky og Chris søn og hans lille datter på 4 år, Hannah


Mit første cross country konkurrence, hvor jeg løb de 4 km på 23 minutter :)


Cross country løbet igen, der var SINDSYG mange mennesker!!


Mig og Lainie til cross country løbet, hun er også cheerleader(sorry vi ligner idioter, men det var der ikke lige noget at gøre ved :P) haha


Mig og Jennifor på vej hjem fra cross country løbet :D hun er også cheerleader, og igen, sorry udsendet :D

Det var alt for denne gang, hvis der er noget jeg har glemt, vil jeg prøve at skrive om det senere :D
Love ya! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar