"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

torsdag den 19. maj 2011

School is done!

Hej alle sammen :D saa er skolen over for mig her i iowa! fedt fedt fedt! og jeg har ingen eksamer at bekymre mig om! men tilgaendgaeld skal jeg igennem hele graduation cermonien paa soendag, hvis jorden altsaa ikke lige gaar under den 21 maj 2011 som der er nogle religioner der paastaar, for saa naar vi det jo desvaerre ikke lige :P haha
Daniels foraeldre kommer imorgen og de kan ikke snakke engelsk, glaeder mig til at se hvordan det kommer til at gaa! haha Efter vores graduation ceromoni har vi vore lille fest, bliver hyggeligt, og saa er der tonsvis at andres fester vi skal til puuuh ha!

Den sidste skoledag igaa, skulle vi laere at give livreddende foerstehjaelp, rydde op i vores skabe og bla bla bla... men idag oevede vi saa cermonien og saa havde vi en senior tur ud til en soe(som mindede mig helt vildt om thoersoe!) vi kunne sejle i kajakker, kanoer og pedalbaade, spille volleyball, football og tage sol, awesomeee!! det noed vi, dejlig dag! da jeg kom hjem laa mig dan og sophie og tog mere sol, yay! og senere begyndte jeg at rydde lidt om paa min vaerelse og jeg kan godt fortaelle jer at jeg faar et lille problem med at komme hjem! altsaa tror jeg har ca 4 kufferter ful! haha, ved ikke lige endnu hvordan jeg kommer til at klare det! :P der er vist lige et par ting der skal smides ud foerst :)

Naa men mens vi nu snakker om godt vejr, saa vil jeg gost lige fortaelle om en dag her i iowa. Det var en ganske normal dag her i iowa aaret 2011, bortset fra at det var en meeeeeget varm dag! og meeeeget er en underdrivelse! det var 91 grader frahrenheit og ved i hvad vi saa lige fik at vide i tv og radio? iowa var den dag det varmeste sted i heeeele USA!! kan i tro det??!! vi slog arizona, florida, cakifornia og texas! GO IOWA!!! haha :)

Her forleden dag havde vi distrect konkurrence i golf! det var spaendende! nogle af os var dog lidt uheldige og jeg havde godt nok ikke lige min bedste score, men altsaa i saadan en konkurrence kommer skolen paa 1. og 2. plads videre til stat konkurrence. Saa alle er naesten faerdige og det er meget spaenende! vi sidder saa og venter paa den sidste fra en skoles score, og det er helt utroligt, men saa ender vi med at staa lige med en skole om andenpladsen!? hvor ofte sker det lige!? og saa er det jo at de er noed til at gaa videre til den 5. spille paa holdet, meeeeen saa er vi jo loge saa heldige, at vi ikke har en 5. spiller paa holdet og taber det saa, saa vi gik ikke videre til stat! buuuuuuuh for det! :( vi havde aabentbart ikke lige vore held med os den dag :s

Jeg kan godt sige jer at det er ved at blive med lidt blandede foelser at skal rejse hjem :s det er baade lidt trist at skulle sige farvel til alle dem herover, men ogsaa mega fedt at kunne komme hjem til ens familie og venner! saa jeg skal aldrig beslutte mig hvad jeg skal sige naar de spoeger om jeg glaeder mig til at komme hjem :s haha

Hmmmm.... jeg synes jeg havde noget mere at skrive om men det maa jeg jo komme i tanke om senere, istedet vil jeg lige laegge nogle billeder ind her :) og forresten undskyld hvis der er nogle stavefejlt heri, men jeg sidder paa Dans computer fordi men egens internet er stoppet med at virke, og knapperne paa denne her computer er altsaa meeeeeega forvirrende! fx nogle at tegnene sidder helt anderledes steder og bla bla bla :s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar