"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

tirsdag den 30. november 2010

hej igen alle sammen :)

så er det tid til bloggen igen :) Der er så meget at fortælle om...

Meeeen mor ville gerne lige have at jeg fortalte lidt om valget der forgik her, men der er egentlig ikke så meget at sige... altså i måneder inden selve valget, var tv'et fyldt med reklamer om alle de her mænd der stillede op til valget, egentlig bare ligsom i DK. Men der er dog en forskel, og det er at istedet for at sige, at du skal vælge mig pga det og det og det, så siger de alt muligt med, vælg ikke ham, han har gjordt alt det her dårlige og skylder så og så meget og blablabla, det er egentlig lidt deprimerende :P haha

Her forleden var det ungdomssøndag i kirken, og vi havde arrengret at alle dem som går i sønddagsskole, skole læse højt og en masse andre ting. Så vi startede med at spille i et klokkekor foran alle sammen, og læste de alle sammen højt, bortset fra mig, da mit engelsk jo ikke ligefrem er lige så godt som deres. Så havde vi noget, hvor vi fortalte om ting man værtsatte, så vi havde folk klædt ud i forskellige ting, så de kunne representere det, og jeg skulle gå op i tøj fra North Cedar High School, for det er vores "andet hjem" :) haha så det var meget hyggeligt :)
Inden det hele dog statede, skulle vi vise alle sammen til deres pladser i kirken, dvs følge dem ned ad rækkerne, give dem brochuerene og sige et eller andet høfligt :P det var meget let, da de fleste havde faste pladser, så de sagde bare hvorhenne de gerne vill være, så fulgte jeg dem derop, gav en brochure og sagde: have a nice day, eller sådan noget :)

For noget tid siden sluttede vi af med vores musical, det var nu noget af en oplevelse, kind of cosy(hyggeligt) haha :P vi havde jo brugt utrolig mange timer med at sidde deromme bagved og snakke og lave fis og ballade. Og opvisningen gik også rigtig godt! vores genral prøve var dog elendig, men da det virkelig galt, tog vi os da sammen, og det var en dejlig oplevelse! JEg havde en enkelt replik, og jeg må da lige rose mig selv, og sige jeg jeg gjorde da et godt job med den replik, hvis jeg selv skal sige det :P Jeg havde jo så også en masse danse, sange og tispunkter hvor jeg skulle stå og mime i baggrunden, og det gik super duper :P
I slutningen gik alle seniorne også ud og sagde nogle ord, såsom; tak fordi i kom, kør forsigtig hjem osv, der var dog ikke så mange replikker, så os foreigners lod de andre om at snakke, eftersom det var deres sidset musical i high school :)

Nå men lige nu, hvor jeg sidder og skriver dette her, er jeg faktisk lige kommet fra en basketball kamp, eller 2 faktisk, og vi vandt da også lige dem begge! wuhuuu, GO NORTH CEDAR! haha, jeg var derude som cheerleader til kamp nr 2, og det var bare awesome! EPIC!
Fordi dagen inde havde vi haft en pige basketball kamp, og dem er folk egentlig lidt ligeglade med, men idag vra det drenge, og der var næsten heeeele skolen, og det var med hver eneste gang vi begyndte et cheer, og sang med og det hele! det var bare fedt! og så var de endda også klædt ud i 80'er tøj, for de havde det tema til kampen... spørg mig ikke hvorfor de klæder sig ud, men det var nu meget sjovt :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar