"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 1. december 2010

Thanksgiving :)

Så er det tid til at fortælle om min thanksgiving!

Vi skulle op til Michigan, til Becky og Chris søn, med hans kone og børn, og dte var da noget af en oplevelse :)
Vi fik fri fra skole to dage tideligere(Daniel og mig), så vi kunne få mere tid deroppe. det tog 6 timer at køre derop, og vi boede hos hendes søster og mand(dem i 1 mio dollar huset!) så var vi sammen med de små børn(2 piger, 2 og 4 år, og 2 drenge, 7 og 11 år). De er bare MEGA søde, Mia på 2 år smiler heeeele tiden, så jeg rendte rundt med dem og legede gemme og politi og røver osv, det var rigtig underholdende!
Thanksgiving var egentlig ikke så speciel som jeg havde troet, men det var nu en hyggelig dag! HELE familien i Michigan kom, og der var giga middag, men kalkun(turkey) og en masse andet mad! så spiste man og spiste, og så var der dessert, pie!(tærter) og så kunne man lave hvad man havde lyst til :) Vi spille Wii, Just dance, hvor man dancer som de gør på skærmen, og det er vildt skægt, og så fik vi da også lige brændt nogle kalorier fra al den mad :P haha, først var det bare ale som unge, men vi fik da også Becky og hendes søster til at prøver, Sønnen, Brian, og hans kone, og så ville vi 2 årige og 4 årige børn da også lige prøve, det var et syn for guder! og bare rolig, jeg har billed af det!
Så om aftenen efter alle var taget hjem, bortset fra os og beckys søster og mand som jo boede der, gav jeg Chris den gave fra DK og en lille ting fra mig, da det jo også var hans fødselsdag, og derefter satte vi os alle ned og så Filmen "Eat Pray Love", det var nu en meget hyggelig dag! (Alle de gamle faldt dog i søvn inden den var halvvejs over)
Dagen efter thanksgiving er der, havd der er kaldet Black Friday. Det er så der var bliver POWERSHOPPET! butikkerne åbner mellem midnat og 03:00, og alt er sat ned til de mest billige priser EVER! Så jeg fik 2 timers søvn og stod op klokken 01:30 og begyndte shopping klokken 03:00 med Becky og Becky(det hedder svigerdatteren, det er store BEcky og lille Becky) og vi shoppede til klokken 09:15, aldrig har jeg set nogen shoppe så meget! der var kør(indtil de åbnede) udenfor, som gik hele vejen rundt om de giga butikker(de er på størrelse med Bilka) og indenfor i alle butikker kaúnne man knap nok løfte armene uden at ramme nogen!
Efter shopping tog vi hjem, men vi kunne ikke falde i søvn, så jeg fik ikke mere søvn før næste nat :p og i mellemtiden var der lige alle børnene :P
Mens vi var der, tog vi også ud og så et lille juleoptog men børnene, og de skulle også lige hen og sidde hos julemanden og ønske, det var bare nuttet!
Og den sidste dag, tog vi med Beckys søster, mand og familie ud og fælde juletræ. Det var hyggeligt, for vi sad i en stor hestevogn og blev kørt derud, valgte et juletræ, fik det op på vognen og kørte tilbage hvor vi fik varm kakao og popcorn :) Så købte de også sådan en lille krans til Daniel og mig :D
Så jeg havde en rigtig dejlig tur, vi legede en masse med de små børn, og vi var også henne på resturanten så det var hyggelig tur :)

Idag i skolen var det bloddonor dag idag, så man kunne gå hen i timerne og give blod, det var der rigtig mange der gjorde :) Jeg gjorde godt nok ikke, da jeg kun var 16 år såååå :P

1 kommentar:

  1. Hej Kimmie.
    Hvor er det dejligt at du skriver lidt om hvad du oplever. Her læser vi det med stor fornøjelse.
    God jul og godt nytår til Jer alle i din nye familie.

    Ole.

    SvarSlet