"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

tirsdag den 28. december 2010

American Christmas!

Hej alle sammen! SÅ blev det altså jul, og der er godt nok meget at fortælle!
Vi fik fri fra skole onsdag før jul, hvor vi skulle have grimme sweaters på i skolen, og Becky fandt en til mig :) jeg fandt så senere ud af, at det viste sig at være en af hendes sønners gamle trøjer, pinligt :P haha

Anyway, det var en kort dag, med dogdeball-kamp osv, og da jeg kom hjem, skulle der pakkes til hotellet, som vi tog på tidligt torsdag morgen :) det tog en time at køre derud, og til at starte med, var sønnen, konen og de 3 børn fra michigan der :) Senere kom den andens søn kone og deres to børn, og den trejde søn :) Og så kan i da tro vi tog i badeland! Det var rigtig børnevenligt, men rutsjebaner osv, minder meget om det i Fårups Sommerland. Og guuud hvor var de små børn da bare søde, når de rendte rundt der! Den yngste på 2, Mya(udtales Mia), eeeeeelsker mig, så jeg rendte rundt med hende i rutsjebaner(bare rolig de er ikke så store) og rundt over det hele, det var bare hyggeligt! :)
Men så blev det tid til aftensmad, og efter det, kom den sidste søn og gæt hvad vi så gjorde? Vi tog i badeland EN GANG TIL! Haha, Om aftenen spillede vi spil og næste dag var det så juledag i Danmerk!

Den dag gik vi så alle sammen ind i samme rund, med alle julegaverne til børnene, og tro mig der var mange!!! Vi sad så og så børnene åbnede dem i et par timer, tog på restaurant og jeg fik en dejlig PIZZA! Det havde i nok ikke lige gættet hva? Pizza juleaften! Haha, men den var nu mega god! :) men så tog vi hjem og endnu en gang i badeland, mens de små børn sov til middag :) Gik op igen, fik aftensmad og gik endnu engang i badeland, haha, jeg tror da vist jeg blev ren! :)

Den sidste dag, juleaften i USA, fik vi gratis morgenmad på hotellet, og sagde farvel og kørte hjem  jeg må indrømme at der ikke var særlig meget jule over min jul…. Da vi kom hjem, var vi alle udmattede efter at rende rundt med de børn, Men Becky begyndte på julemaden, hvilket bestod af Skinke(som var mega god) noget broccoli thing og faktisk også smagte mega godt, og bagte kartofler :) og til dessert jordbær kagenoget med flødeskum og skumfiduser i, det smagte faktisk mega godt, men jeg savnede da godt nok noget dansk jul! Såsom risalmande, men det kan jeg jo lave nu, når jeg har fået pakken fra DK :)
Så åbnede vi også en masse julegaver, og guuud hvor Becky havde forkælet os! Det var ikke vildt fancy stuff, men hun havde gjort sit bedste og det var også nogle rigtig dejlig og gode gaver vi fik!

Jeg kan dem alle en lille gave, og Becky og Chris en ekstra, som var en hjemmelavet dansk kogebog på engelsk, med billeder og facts om danmark osv, det blev de rigtige glade for!
Derefter spillede vi så en masse spil, og så film til midnat  hyggeligt!
(vi spille Clue, som er et spil jeg gav til Daniel, og jeg eeeeelsker det!)

Nå men jeg må smutte nu, mig og Daniel for gæster fra skolen, så vi skal have en lille Hawkeye party :) (hawkeye er iowas football hold, de har en kamp, og så skal vi se den, spille spil og bare lave alt muligt sjovt) :) vi ses!

P.S. der er kun 1 måned til jeg bliver 17! (en god fødselsdag, osm skal holdes på Hawaii!)
P.P.S. 3 måneder og 12 dage til familien kommer herover til mig! wuhuuu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar