"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

torsdag den 9. december 2010

Christmas :)

Hej alle sammen, så blev det da vist lige tid til noget mere kimmie-usa-blog-skriveri :P
og tro mig, der er da også lige lidt at fortælle om, det er som om tiden står i fast-forward :) haha

Men lad mig se... jeg vil lige starte med at fortælle noget helt vildt sejt! I har vist hørt jeg skal til Disneyworld med High Schoolens band ikke? ellers ved i det nu :) men så var det jo lige så sejt, at jeg fandt ud af at det er meningen at vi på et tidspunkt skal sidde og spille musik i vores uniformer I DISNEYWORLD foran en hel masse!!!! Oh yeah! det bliver noget af en oplevelse!
Nå men igår var jeg så til sådan en ting i kirken med alle udvekslingstudenterne fra skolen og nogle andre band elever :) det var sådan noget julenoget de har gjordt i 4 år :)
Men altså lad mig starte fra en ende af. Altså efterskole tog jeg over til middle-school, hvor vi skulle have taget billeder til cheerleading, og daniel var der også da han var til wrestling træning, hvilket btw er en sindsyg sport! Nå men vi nåede lige at blive færdig i tide, og så skulle vi over til kirken :) Det startede med at vi skulle lære hinanden at kende ved sådan en leg, hvor vi skulle lave en opskrift, med ingredienser der starter med det samme som vores navn :) så skulle vi høre bandet spille nogle julesange(det var mest ældre damer tilstede), og bagefter sang koret nogle julesange sammen med dem (der gik os udvekslingstudenter op og sang med) og bagefter skulle alle udvekslingstudenterne så op og fortælle om hvor vi var fra og om nogle juletraditioner :) det blev da godt nok lidt sjovt, fx vi blev spurgt om hvad var det mest anderledes ved iowa, og Daniel svarede noget med: der er mark, mark, mark, mark, mark, mark, mark, mark, og by! OMG en by! mark, mark, mark, mark, mark, mark... hahah det var underholdende!
Så fik vi kage og punch og alle os unge gik neden under og snakkede lidt :) hahah det var nu også ret sjovt, især da de alle begyndte at snakke om en eller anden leg de havde hørt om; suck and blow(bare rolig det er IKKE som det lyder!) men det er netop hele pointen, Sophie den tyske udvekslingstudent forstod ikke helt hvad de sagde, så hun spugte: Suck and....? lige i samme øjeblik som præsten kom ind! HAHAHHAHAHA!!! det var bare underholdende! :)

Men det var så den tur :) jeg fik godt nok ikke lige taget nogle billeder der, for jeg kunne ikke finde mit kamera :P hahah
Meeeeeeeen jeg har da lige nogle billeder far wrestling i da lige skal se! for det er altså bare uber skræmmende! (når når nogle af wrestlingerne er nød til at sulte sig selv inden de skal vejes inden en kamp, fordi de skal veje noget bestemt og de bliver total vredet rundt på gulvet)....

Men her kan i se lidt:






I wrestling skal de alle sammen være nogle bestemte vægte, så nogle gange sulter drengene sig selv, så de nnår ned på vægten, det er ret skræmmende! Og så når de gåår ud på måttet til en match, gælder det om at få modstanderens begge skuldre ned på jorden samtidig, og jeg kan godt sige dig de nogen gange bliver vredet rundt! Idag var der en, der havde hans ben op foran han, under armen og så gik det om på ryggen! Jeg forstår simpelthen ikke hvordan de kan holde dett ud! :s

Nu er det jo snart jul, og der er kommet en masse julelys op udenfor, dog ikke så meget som jeg forventede... haha, men der er to juletræer i huset her, og som i måske kan gætte.... af plastic :P haha det ene er fyldt med canarie fugle for dem elsker hun jo, og det andet har mig og daniel næsten pyntet færdigt, og julepynt er der også over det hele :) og så er der jo sneen og de -17 grader.... JUUUUUL :P haha





Ingen kommentarer:

Send en kommentar