"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 22. december 2010

HEj alle sammen :)

Jeg fik lige lyst til at fortælle om noget sjovt jeg hørte i High School her forleden. Det var en samtale mellem nogle piger, lad og kalde den ene pige X og den anden pige Y og den trejde Z, og den er gengivet så godt som jeg nu kan huske det :) haha Okay her er det så:

X: Okay, så ham her drengen skrev til mig, kan du huske ham Y? Det var han vi mødte i Tipton.
Y: Hvem?
X: Du ved, ham der asien drengen, eller også var det kinesisk, hmmm...
Z: X du ved godt det er det samme ikke? Asien og kinesisk?
X: Jamen det var en af de to, det er jo tæt på hinanden...
Z: X Asien er et kontinent og kina er et land i asien!
X: øhhhh..... Jamen i ved hvad jeg mener!

HAHA det var bare sjovt! :)

Nå men jeg må hellere fortælle lidt om jul :)
Idag havde vi sidste skoledag, vi skulle have en grim jule sweater på, og så var vi i skole fra 8:15 til 13:30 :) Vi var i hver klasse i 20 min og lavede ikke rigtig noget, og bagefter havde vi så en dogdeball tunering :) det var nu egentlig ikke så spændende alligevel, men ok alligevel :P
Nå men imorgen rejser Becky, Chris, Dan, mig og alle børnene og børnebørene(hvordan man så end staver til det, det kan jeg ikke huske) på hotel med et stort badeland :) der skal vi så være til den 25 hvor vi rejser hjem om morgen, og så holder os 4 og deres ældste søn en lille jul herhjemme :)

En af gaverne jeg viver til dem, er en notesbog, hvor jeg har oversat en masse danske opskrifter, dekoreret og malet og puttet billeder ind i :) det skal nok blive godt :)

hmmm hvad var det jeg ville fortælle om? nåå ja, forresten så er jeg lidt uheldigt, nå vi er til basketball kampe! Jeg ved ikke om jeg har fortalt om det, men for noget tid siden til en basketball kamp, stod vi og heppede og jeg vendte mig om, og basketbolden kom flyvende i mit hoved! Men gæt hvad der så skete igår... Vi heppede til publikum, og da jeg vender jeg om mod spillerne, hopper en af dem op i luften for at score, mens en anden også hopper, rammer ham, og han kommer flyvende imod mig. Jeg når så lige at vende mig med siden til, inden han kommer flyvende ind i mig! Og selvfølgelig, kiggede alle jo igen igen, og grinede heeeeeeeeeeeelt vildt, guud hvor var det pinligt!
Og så har jeg forresten også fundet ud af at basketball er farligt, nu er der 2 piger som har brækket deres næser under en kamp! :o

hmmm... nu har jeg simpelthen glemt hvad det var jeg mere ville skrive om? måske kommer jeg til at tænke på det senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar