"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

lørdag den 12. marts 2011

Hejsa...

Jeg havde haabert at dette her indlaeg kunne indeholde noget om alt det jeg har oplevet de sidste par dage, men jeg er desvaerre noed til at skuffe jer, og fortaelle at i maa vente en dag eller to endnu...
Ser i, jeg har lige siddet i 2 timer og klippet sammen en video og alt muligt, til at fortaelle en masse og hvad jeg har oplevet. Saa er jeg kommet rimlig langt og jeg skal ud og spise, saa jeg gaar der ud, og da jeg saa kommer tilbage er min skaerm sort... saa jeg roer musen, og pludselig viser den som om den er ved at taende op forfra! Det taneker jeg ikke meget over, MEN! saa da den er klar, her DET HELE VAEK!!!!! ug jeg var bare mega vred, og proevede at finde det, men det lykkedes ikke., saa jeg proevede at vaere afslappet og starte forfra, men saa virker min mus ikke, saa gaar den hele tiden i hak, saa naar jeg proever at flyttede videoerne begynder den at afspille dem, saa naar noget endelig lykkedes, gaar det hele i super slooooowmotion... saa paa det her tidspunkt er jeg ved at blive utrolig fustreretm saa jeg tager en pude og kyler det i jorden, saa beslutter jeg mig lige at tage en til, saa paa en eller anden maade glider jeg og kommer til at skubbe til at glads bordet uden jeg opdager det, da jeg saa opdager det, er der vand ud over det hele, aviser og blade, og da jeg proever at torre det hele op, kommer der huller i det hele, og jeg ender med at hoppe op og ned fordi jeg bare ikke kan sidde afslappet laengere :P i kan tro Chris og Daniel undrede sig og kunne ikke lade vaere med at grine lidt over mig, det kommer jeg nok ogsaa til pss et tidspunkt, men lige nu kan jeg ikke sidde laenge nok til at skrive mere paa min blog, skal nok proeve igen imorgen :) det kan vaere imorgen at jeg har en bare lidt mere heldig dag :P det faar vi af se, for idag var ikke lige min dag :P ses! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar