"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

mandag den 28. februar 2011

ALOHA!!

Hej alle sammen, så fik jeg tid til at skrive igen, vores internet har været nede, så det har været et lille problem :s og jeg underskylder lige for alle mine stavefejl, har prøvet at rette nogle af dem, og jeg vil da også lige sige at jeg har skrevet dette indlæg i WORD, så please, håber ikke jeg viser hvor engelsk min hjerne er blevet, HAHA!! men lad os da komme til sagen:

Søndag(dag 6):
Så var det dagen efter delfin-svømme-turen-dagen, og vi var alle stadig lidt udmattede efter at have svømmet rundt dernede i så lang tid! Alt for meget frisk luft :P Men så var det altså også dejligt at vi tog ud på en vidunderlig strand og bare lå der i nogle timer… mhmmm!! Der var godt nok helt vilde bølger, så vi havde dog ikke lov til at gå i vandet, så vi sov ind på stranden :)
Så vi tog videre efter stranden på restaurant, fik pizza og tog så hen på noget kaldet Dole Planetarium, det er et sted hvor de har tonsvis a ananas, så vi købte frisk ananas is, med ananas tilbehør :P haha så gik vi også i en giga labyrint som tog en halvanden times tid at komme igennem(faktisk gennemførte vi aldrig helt, vi måtte snyde i enden, for nu var det ved at være tid til at gå hjem :)
så vi tog hjem, og gæt hvad vi så gjorde? Vi gik da lige ind og shoppede igen efter at have været nede i boblebadet og blive rene efter den meget mudrede tur i labyrinten :P Nogen der er jalous?
Så det var i bund og grund en meeeeeeget afslappende dag!

Mandag(dag7):
Nu var det snart enden på ferien, men i dag stod vi op og gik ud og lejede dykkeudstyr og tog ned på en stor strand med flotte koralrev. Vi dykkede rundt og så en masse flotte fik, men det var altså også en smule skræmmende, for på et tidspunkt for Hannah, mig og vores shaprone vild, inde i alle koralrevene, og det tog noget tid at komme ud igen, for vi måtte/kunne ikke rigtig gå over koralrevene, det var lidt ligesom endnu en labyrint. Men det var altså rigtig fedt og også ret sjovt, for pludselig kom der kyllinger rendende rundt på stranden som gemte sig under folk håndklæder :P haha, men så var det altså også meningen at vi skulle bestige et lille bjerg, men det var desværre lukket :( så det var stortset alt vi lavede den dag… vi tog dog til shopping centeret og shoppede i en times tid i Victorias Secret :P haha

Tirsdag(dag 8):
I dag var det så tid til at rejse hjem, men det var først senere på dagen at vi skulle rejse, så vi tog til stranden, badede, shoppede og gik bare rundt og nød hele dagen. Men så omkring klokken 4 begyndte vores rejse hjem, hvilket skulle vise sig at tage meeeeeget længere end regnet!
Men lad mig forklare det fra en ende af, det var meningen at vi skulle flyve til dallas, Texas og så til Cedar Rapids i Iowa og hjem , men desværre skete der det at der kom en forfærdelig snestorm i halvdelen af USA… Så da vi ankom til lufthavnen fik vi at vide at vores fly var 4 timers forsinket, men at vi godt kunne komme videre til Iowa når vi kom til Dallas, selvom at hvad vi havde hørt i Iowa var at alt var lukket… Becky og Chris kunne ikke engang komme ud af deres egent hus!
Men vi sad så i lufthavnen og ventede og ventede i 4 timer og kom endelig ombord på flyver og kom til Dallas. Men gæt hvad de så siger når vi kommer til Dallas(hvor der for resten var MEGA koldt, og vi havde ingen tykke jakker)…. ALLE fly til Iowa var aflyst, og vi kunne først få et fly LØRDAG! 4 DAGE SENERE! Men det kunne altså ikke lade sig gøre, for der var superbowl(i ved det store football) så alle hoteller kostede mindst 600 dollars per nat!!! Hvis vi overhovedet kunne få et! Men de sagde så at vi kunne komme til Minnesota i stedet om en halv time, så det gjorde vi… vi løb gennem hele lufthavnen for at nå det, og Marthe som var blevet forkølet dagen før fik det nu meget værre. Men vi nåede det og kom til Minnesota…
Men hvad skulle vi så gøre? Vi gik op til lufthavnen i håb om at få et fly til at andet sted i Iowa og så komme tættere på hjem, men så viser det sig så at de kan ikke gøre noget siden vi sagde ja til at komme til Minnesota, og de har givet os de tog fly vi betalte for(og det skal lige siges at ingen af os var 18 år) og de har ingen fly vi kan betale for. Så vi går til at andet flyselskab, gæt hvad en billet koster? 600 dollar!
Så havde vi et problem… så Becky ringede rundt til det andre værtsmødre, og fandt ud af at en af dem havde familie tæt på os, så det kom og hentede os og kørte og hjem til dem, gav og et sted og sove, og næste dag kom den ene værtsmor kørende hele vejen fra Iowa og kørte og hjem til hende, og så kørte Becky os derfra og til hvor vi bor….
Det tog så hele 2 dage at komme hjem, og Becky var ikke særlig glad med det flyselskab og sagde at hun skulle vist lige have en snak med dem! Haha Men det var alligevel en god tur, og vi var bare glade for at være hjemme til slut :) turen var alligevel det værd!
Men det var alt om Hawaii :)

Men jeg har skam også andet at fortælle :) jeg har fx købt min promkjole! I kan se et billede senere, for jeg har lige faaet virus paa min computer og laegger det er ind via Dans computer, hvilket er portugisisk og meeeeget forvirrende!! den er bare smuk!!
Så vil jeg også lige fortælle om basketball. Det er jo ved at være i slutningen af sæsonen, men det går super godt for vores drenge basketball hold, så godt at vi sidste lørdag vandt en kamp der betyder at vi skal til state konkurrence! Og det er altså ikke noget der sker hver dag, og så for jeg endda også lov til at være cheerleader der! Det er bare stort!
Det er også vildt fedt at være til kampene! Forstil dig 2 hele skoler med forældre familie og venner på hver sin side at hallen, juble for deres eget hold konstant! Det er simpelthen det bedste følelse nogensinde! Og det er endnu bedre, så vi skal ud i en pause og laver et eller andet cheer. For alle eleverne fra skolen synger med og prøver at gøre det samme(det lykkedes ikke altid lige så godt) men det er altså bare den bedste følelse ever! Haha
Og så for resten, bare lige 2 sjove ting:
1) Vi skulle lære militært klokkeslæt(altså digital ur) og det kunne amerikanerne ikke, de kendte kun med am og pm, det havde jeg altså ikke lige regnet med, men så havde jeg da lige et lille forspring…
2) Nogle dage efter nytårs aften gik jeg på youtube.com og så 90års Fødselsdag(du ved den der altid er der nytårsaften) og selvom jeg normalt ikke griner så meget af det, skraldgrinede jeg! Jeg tror det må have noget at gøre med at jeg savnede Danmark en smule :P haha
Men det var alt for i dag, bye bye! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar