"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 9. februar 2011

Hawaii 2

Så er det tid til at fortælle lidt om Hawaii igen :)

Torsdag(dag 3):
Den dag fik vi så morgenmad på restaurant, ser i de andre dage, har vi selv måtte købe noget, fx yogurt eller sådan :) Men vi fik en dejlig morgensmadsmiddag, og så skulle vi på scavenger hunt :) det er hvor vi skal løbe rundt og finde nogle forskellige ting, og skrive nogle svar ned eller få beviser :)
siden vi var et ulige antal, var de to andre hold 4 personer, mens vi kun var 3 så vi kunne ikke splitte os up, men vi havde det nu meget sjovt :P vi løb rundt med kort, løbesko og kamera :) vi måtte lige spørge om vej nogle gange, og for også lidt vild, i slutningen endte vi på et museeum og en flink dame og mand som arbejdede der, vidste en hel masse om Hawaii, så vi spurgte dem bare om alle spørgsmålene, og så gav de os svarene :) så blev vi godt nok nød til at løbe hjem på 5 min og der var altså lige lidt langt, så vi endte med at løbe gennem byen, og blive 30 sek for sent og mistede 20 point, typisk! :P haha men vi havde tabt uanset hvad :)
Så fik jeg også en "kæde af slik" til at putte rundt om hovdet fordi det var min fødselsdag den næste dag, deeeeejligt!! :P





Efter det tog vi hjem, og gjorde os klar, så skulle vi ud til en stor Hawaiian fest! Vi blev hentet i bus, og havde en rigtig sjov mand til at fortælle om alt hvad vi skulle opleve. Da vi ankom kom fik vi sådan en lille krans med muslinsgeskaller som vi skulle putte på vores "partner" og kysse dem på kinden, Marthe blev min partner haha :) så det gjorde vi og fik så taget et stort gruppebilled. Så gik vi ind of fik et bord(det skal lige siges det hele var jo udenfor, fordi der var sååååååå varmt! :P haha), så kunne man gå og få drinks, købe souvinier osv og så skulle vi se et ritual hvor de tager en gris op af jorden, som de har haft i "gril" hele dagen :)Den gril, vil sige et hul jorden, men i vil se mere om det hele, for jeg har filmet alt sammen, og har tænkt mig at klippe det hele sammen til en film :)
Men altså, vi kom hen og sad og fik taget billeder, med alle de her personer som var klædt ud i hawaiian tøj :) Og så introducerede han på scenen også alle dem der var der(altså de store grupper) og EF blev nævnt og vi råbte, skreg og hjuplede alle, og gæt hvad? så spurgte han hverm der havde fødselsdag! Altså jeg ved godt at det egentlig først var den næste dag, meeen men de sagde alle jeg skulle rejse mig op, og jeg fik en fødselsdags sang sammen med en masse andre, den var desværre ikke i hawaiian, meeen jeg lærte at sige tillykke med fødselsdagen! :D
MEn så blev det tid til at smage maden, uhh det var godt! gris, salater, kager osv men det mærkeligste var nudler der var gennemsigtige? jeg kunne alstå ikke spise dem, bare for der grund at de var gennemsigtige :P
Men så var det tid til underholdining! Først havde vi en person fra hver bus oppe på scenen, for at prøve at danse, og vi stod på bænken og hjuplede da vores kom derop, og også vores mand som snakkede i bussen var deroppe :) Og så var der en masser dansere, som dansede for ca en time eller sådan noget, det var vildt fedt! havde rigtige "kjoler" på og sådan og dansede rigtige hawaiian danse, men det har jeg også videor af :) så prøvede vi da også lige at komme op på scenen og danse, meeeeen det er nu ikke lige der mit talent ligger! Det var nu mere sjovt at hjuple så den her siiiiiindsyg lækre danser, så han havde vist en sjov aften med alle os EF piger hjuple hver gang han dansede :P haha



Ingen kommentarer:

Send en kommentar