"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 9. februar 2011

Hawaii

Hejsa, nu er det tid til at fortælle om Hawaii.... der er rimlig meget, så jeg tror jeg tager en dag af gangen :)

Tirsdag(dag 1):
Det var så den dag, hvor vi rejste :) jeg blev hentet klokken 7 om morgnen, og kørte til luftenhavnen, hvor vi mødte alle, så fløj vi klokken 10 til Dallas, Texas i 2 timer, ventede i ca halvanden time og rejste så til Honolulu på øen Oahu, det tog 8 timer... pugh laaaaang tid! men tiden gik med at lave lektier og lektier og atter lektier! :P haha
Da vi ankom var der rigtig varmt, vi kørte 0.5 time til hotellet, og fik vores vaerelser og fik lidt at vide om hvad der skulle ske.
Da vi ankom i lufthavnen, fandt vi ud af at vi havde rejst i fly med nogle NFL players! uuhhhhhhhh, vi prøvede sådan lidt discret at tage billeder af dem, men det lykkedes ikke helt haha :P men der stod nogle personer og ventede på os, og så fik vi en rigtig(rigtige blomster) blomste krans på, guuuuuud hvor duftede det bare godt!!






Onsdag(dag 2):
Onsdag var en fantastisk dag! Vi stod tideligt op, og kørte så ud til Pearl Harbor. Undervejs sms'ede jeg med Stampe, som jeg jo viste også var på Hawaii. Jeg fortalte hende at jeg var på vej til Pearl Harbor, og gæt hvad hun skrev?! Det er jeg også!! så kan i tro jeg var spændt, du kan bare spørge pigerne, som sad i bilen med mig :P haha
Men vi ankom og vi kom indenfor, og så ventede jeg ellers bare på Stampe. Hun skrev at hun var der nu, og så holdte jeg øje med indgangen. Efter lidt tid så jeg en stor gruppe af unge komme gående hen over fortovet, og pludselig hørte jeg nogle skrige, og de kiggede alle sammen herhen, jeg fik så øje på Stampe, som kom løbende hen over græsset imod mig, stortuende, og jeg løb mod hende, også grædende, og så stod vi bare og krammede over hegnet! Det er ligesom alle de der film hvor de løber mod hinanden og krammer helt vildt, haha :)
Alle strirrede helt vildt, vi fik taget lidt billeder, og så blev jeg intruducet til hendes tideligere værtssøster osv :)
Men vi gik så rundt sammen hele turen på Pearl Harbor. På et tidspunkt skulle vi dog ind og se en fil, og hendes gruppe skulle sernere, men så mødste vi senere ige, da vi var kommert ud på sådan en hvid bygning, hvor man kunne se skibet Arizona ligge nede under vandet fra den gang :) Men så måtte vi sige farvel senere(det endte faktisk med at blive mange gange, da vi ikke viste om vi ville se hinanden før vi tog hjem) Men det var rigtig dejligt at se hinanden igen, så fik jeg ligesom energi til det sidste halve år! Jeg jeg havde seriøst ikke indset hvor meget jeg havde savnet hende, indtil jeg så hende dernede! det var bare dejligt!








Efter turen tog vi på et marked, hvor der var tons af billige ting. Der brugte vi to timer, og fik sørme købt en masse gode ting! Det var rundt om et football stadium, hvor de skulle spille Pro Bowl 2 dage senere(alle drengene veed vel godt hvad det er :P hahah
Så tog vi hjem, og hoppede i bikini, ned på strandet og hoppede på en båd. Der var en masse mennesker på båden, men den mest spændende person var Scott Caan!!! I ved nok ikke hvem det er, men det er en skuespiller:http://www.google.dk/images?hl=da&xhr=t&q=scott+caan&cp=8&rlz=1R2ACPW_da&wrapid=tljp1297303824535014&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1291&bih=531 Her kan i se hvem det er :) De andre piger fik nogle billeder af ham, men før jeg kunne nå at få et billed hoppede han ud på surfboard med hans ven, for at surfe de store bølger.
Men båden var rigtig vild, der var store bøgler, og vi sad ude foran og fik al vandet i hovdet, men ingen længe skulle vi tilbage, for at bade og på Hard Rock Cafe. Det var en god middag, og vi fik rigtig god service og vi fik endda alle sammen lov til at vælge en sang som skulle blive vist på storskærmen, men min nåede dog aldrig at kommer, før vi skulle afsted igen :( øv bøv :P haha


Scott Caan!!






Nå men jeg holder en pause nu, for jeg skal til at se en film med de andre, så jeg skriver igen sernere i aften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar