"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 14. juli 2010

4 dage tilbage!

Nu er det snart ved at være tæt på! 4 dage, hvis jeg regner rigtigt, og jeg kan virkelig mærke nervøsiteten nu!

Ville lige fortælle lidt om hvor jeg skal bo:
Jeg skal bo i Stanwood i Iowa, som ligger stortset midt inde i landet. Jeg har fået en velkomst familie, som består af en mor og far, 3 fuldvoksene børn, og 6 børnebørn :D
De hedder Mr. og Mrs. Corbett, og virker meget flinke. Chris Corbett er pensioneret og Becky Corbett ejer et fitness center, så jeg kommer da vist ikke til at kede mig :D

Udover familien, skal jeg også bo med en anden udvekslingsstudent, som hedder Javier Felipe Ochoa Rincon. Han kommer fra Colombia, og bliver min bror for at år :)

De første 2 uger, skal jeg være på en camp, Norwich University, med 300-400 andre udvekslingselever, og jeg har fået at vide, at der er ingen mobil forbindelse... hm.... så bliver min telefonregning vel heller ikke så dyr, men jeg lærer tilgengæld at bruge en telefonboks! :)

Jeg er ved at have sagt farvel til de fleste folk, og det er faktisk meget hårde end først antaget, så jeg må hele tiden huske mig selv på: "Det er på gensyn og ikke farvel!", en sætning som har vist sig at være meget nyttig, i de sørgelige øjeblikke!

Jeg vil prøve at skrive herind så ofte som jeg kan, men må smutte nu, da jeg skal ned på øster med nogle af pigerne, en sidste lille gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar