"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

fredag den 23. juli 2010

Tid til billeder!!

Hej Alle sammen :D synes det var tid til nogle billeder! Jeg undskylder for at de er lidt hulter til bulter, men tid er ikke hvad jeg har mest af for tiden :D Hvis i er interreseret i flere billeder, kan i jo bare tjekke facebook ud :D Mit team :D Monroe East High School, også kaldet The Monroe Tigeres eller B6 :D

Tjaa.... det er et pige værelse! og piger ved hvordan man roder!! :D

Her er Ane, jeg og en pige jeg ikke kan huske hvad hedder, til vores første aktivitet, nemlig cheerleading :D


Her kan i få et lille overblik på hvor mange vi faktisk er :D

Det er da vi skal intruduceres for vores lære og alle eleverne er så glade at de hopper op få scenen med deres skildte med deres landes navne, og dem fra landet hjupler af alle kræfter :D

Det var da vi gik parade :D synes i skulle se det, for at se hvor mange mennesker der egentlig er, for der er faktisk nogen hele vejen hen til de sidste træer :D

Det var så da vi gik parade, hvor man gik med sit land :D det var fedt :D
Og vi startede selvfølgelig ud med en god donut fra Dunkin Donuts i lufthavnen :D

Aldrig har jeg været i en så social flyver :D alle EF elevne snakkede og spillede kort osv :D

Det er meget forskelligt hvad man kan få i kantinen :D godt med sundt, men endnu mere usundt!! :D bare spørg mig og Ane :D

Maren og Ane i vores værelse(tro mig, rodet har været MEGET værre!! )

Utrolig sjov fest vi havde :D (mig, nanna, helya og ane)

Os piger før den vilde dans!! wuhuu :D haha (unskylder for mine lukkede øjne)

Hvor vi alle spiser i kantinen :D

Helya, Ane, Maren(min roomie) og mig! :D

1 kommentar:

  1. Hej Kimmie. Vi ligger i båden ved Himmelbjerget og læser din blog og ser dine billeder. I har da vist slet ikke tid til at savne os herhjemme. Det ser meget spændende ud, og vi glæder os til at følge dine oplevelser fremover. Fine billeder!

    SvarSlet