"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

tirsdag den 27. juli 2010

Boston!

Heeeej alle sammen, så er det tid til endu en opdatering på hvad jeg går og laver, men før jeg kommer for godt igang, må jeg dele den sørgelige nyhed, at jeg dog desværre ikke skal bo sammen med Javier alligevel, men kun i samme by og samme skole, da han har fået en anden familie.... meen mon ikke det går :D

Jeg har snakket i telefon med min værtsmor og hun lyder utrolig sød!! :D (jeg får min eget værelse og det hele!!) Hun kan godt lide at lave mad, og fra deres hus kan man se solen gå ned :D Jeg har fået deres endelige adresse(så hvis noget vil have den, for evt at sende mig noget... tihi, kan i bare skrive til mig) :D jeg bliver nok nød til at sende dem en pakke med nogle ting, for vi har jo lige været en hel dag i Boston, og i kende piger... de ved hvordan man shopper (ups) haha :D
Vi havde egentlig planlagt at besøge Harvard University, meeen da en flink mand fortalte om hvor de gode butikker var, røg ideen ligesom bagerst i hovedet, men i stedet fik jeg en "Boston Red Sox" trøje, så jeg er hermed blevet Red Sox fan :D Og jeg huskede at købe en fingerbølle!!!
Men dagen i Boston var rigtig god og vejret var perfekt, lige indtil ca 1 time inden vi skulle afsted :( der besluttede det så, at ændre til øsende regn... på det tidspunkt stod vi i Radio Shack, og de var så søde, at låne os en affaldssæk som vi tog overhovedet og gik hele vejen tilbage :D (Folk i USA er URTOLIG flinke i forhold til folk i Danmark, vi har virkelig noget at lære!)
På vejen tilbage fik vi så lige øje på Cheers baren, og den skulle vi da lige have et billed af, men under omstændighederne, blev de liiiidt mærkelige:
Ane og Maren foran "Cheers" Mig og Ane foran "Cheers"
Og her er nogle andre billeder fra Boston turen



Næste indlæg handler om strandtur! glæd jer!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar