"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 21. juli 2010

PARTY!!

Så fik jeg tid til at fortælle om festen på campen :D
Den anden dag, efter vi var blevet intruduceret, var der fest i salen om aftenen. Stortset alle pigerne have pæne sommerkjoler på, og drengene lidt finere tøj :D Vi mødtes alle med vores team/klasse, mit er Monroe East, Tigers(det hele forgår som forskellige High Schools, og din klasse/team sammen med nogle andres, din High School), og vi fik taget gruppe billeder.

Så var vi inde til festen, som var NOGET anderledes end de danske fester, og i kan sikkert gætte hvorfor :D haha, INGEN alkohol :D Så jeg kan godt fortælle, at mig, Maren(min roomie), Ane, Nanna og Helya(nogle andre søde piger), havde ingen ide hvordan vi skulle kunne slå os løs med bare saftevand, vand, chips og brownies... meeeeeen nu ved vi det!!
Opskriften er: god musik, godt humor, søde og sjove venner og evnen til ikke at tænke på, hvor dum man ser ud! Og så kan man danse heelt til festen ender!(dvs. halv 11) haha :D Det var sindsygt sjovt, men også så udmattende, og mig og Maren har stadig ikke fået sovet ud!

Sidst på ugen skal der være endnu en dans, og vi har fået at vide, at den vil blive endnu bedre, for der kender alle hinanden, men vi har stadig ikke regnet ud, hvordan det skal kunne lade sig gøre? Altså os piger var endda oppe på scenen og danse! :D

Nu hvor jeg er igang kan jeg lige så godt fortælle om hvad vi går og laver. Vi står op, får mogenmad i kantinen(STOR kantine, med frugt og grønt, europæisk og masser af amerikansk mad med fedt!! mhmm... mums!) :D Så har vi homeroom(klassenstime), Histrory, English, Life in America, frokost og Current Issuses og Homeroom igen :D Derefter er der aktiviteter, du kan have 3 om dagen og du må selv bestemme, hvad, hvornår og hvor mange om dagen du vil, men sidst på campem skal du have været til 12, for eller kan du ikke "Graduate"(du får en underskrift ved hver) :D Indtil videre har jeg været til Vollyball, Dance, Yoga, The Mall og du kan svømme, Football, Soccer, Tennis, Movie, Fitness, Draw and Craft, Jogging, Yearbook og meget meget mere!! :D (Yoga er såååå afslappende!!!)
Ind i mellem aktivitertene skal vi også have aftensmad, og om aftenen skal man være på sine værelser senest kl 11 :D
Det var lidt om vores hverdag, og jeg kan fortælle det er afslappende i skolen :D Bortset fra det med at snakke engelsk :D Man kan får point hvis man bliver hørt snakker engelsk og minus hvis man snakker et andet sprog, dem giver man til klassen, og den klasse med flest point til sidst, kan gå til Ben&Jerrys fabrik!! Det kan man også hvis man vinder vollyball tuneringen :D

Det var lidt om det hele, men jeg vil lige fortælle om et nyt fænomen jeg har opdaget, jeg kalder det "Mobil-tryghed". Det går ud på, at jeg HELE tiden må have min mobil på mig, så jeg ved jeg altid kan komme i kontakt med dem derhjemme! Det giver en URTOLIG tryghed at du ved du ikke er helt alene :D Synes bare jeg ville dele dette utrolige fænomen med jer :D haha

Jeg vil snart lægge nogle billeder ind, og håber alle har det godt derhjemme :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar