"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

tirsdag den 27. juli 2010

The Beach!

Heej igen :D det er bare hyggeligt her på campen!

Vi har været ved stranden, hvilket var MEGET blænsende oplevelse, så badning blev der dog ikke meget af :D Det er meget udmattende at være på camp, og hver gang vi sidder i bussen, sover næsten alle i løbet af 5 min :D

Maden er ikke ligefrem såååå sund, og Mig Maren og Ane knokler nede i fitness centeret :D hahaha jeg har snakket med Sofie Stampe i telefonen idag, og er liiidt bange for vægten efter jeg har hørt hun har fået McDonald ca. 3 gange hver dag!

Jeg har hørt at min skole skal starte den 25, så jeg får en deeejlig lang sommerferie! og Javier skulle komme til Stanwood den 12, så det bliver hyggeligt :D

Her er lige nogle billeder fra vores strandtur:
Når man ikke kunne bade er det godt man kunne finde andet at lave :D

Vi byggede flotte sandslotte.... :)
Og se, de har sørme også trekløvere i USA!! men vi fandt ikke nogen firekløver :( Som i sikkert kan se, frøs vi lidt :D
Og her er nogle som spiller lidt vollyball :D fra EF altså... :D

Det var så et kort lille indslag om stranden :D jeg ved ikke hvornår jeg kan komme til at fortælle om baseball kampen, men jeg skal gøre det så snart jeg kan :D i aften skal vi have besøg af en hypnotisør, og det skulle være rigtig sjovt, så glæder mig!! Vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar