"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 11. august 2010

Billeder!

Heej alle, sorry har ændret layoutet :D her er 2 indlæg...


Vi fik alle en T-shirt med vores klasses logo, og alle skrev hilsner på hinandens :D


Her er hele min klasse!


Mig og Maren!


Mig og Maren!


Maren og Ane til den sidste dans hvor vi havde det VILDT fedt!


Vi prøver at se glade ud, men det er vi ikke lige frem!


Her har vi så været vågne i snart 36 timer!


Mig efter 36 timer vågen...


Hotellet hvor vi overnattede... her med 3 andre piger :D


I Ditroit lufthavn, hvor der var en mega sej gang, som skiftede farver, der mødte vi også lige 2 lære fra campen :D


Det første indtryk af Iowa... tja, gæt hvad vi tænkte...


Wilson!! Den nuttede søde hund!


Slip'n'Slide Party! Sophie den tyske pige overfor prøver :D


Og vi kom desværre til at ødelægge den :) heldigvis kunne den let repareres!


Sophie i badelandet :D


Huset indefra, Køkkenalrum og stue :D


Huset udefra :D


Udefra igen :D


Mit værelse...


Mit værelse igen :D

Det var alt for denne gang! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar