"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 11. august 2010

Længe ventet inlæg!

Heeej alle!!

Sorry jeg ikke lige har haft så meget tid til at skrive her på bloggen, men der sker bare så meget!!

Hvor skal jeg begynde? Der bor en tysk piger overfor mig, hun hedder Sophie, og er rigtig sød! Jeg har været med hende og hendes værtsmor i "badeland" hvilket var viiildt afslappende!!
Så har jeg været inde og bestille en blackberry, hvilket jeg nu har fået, men så viser det sig at de har givet mig den forkerte! Har betalt for en af de nyeste, men fået en af de gamle! så nu skal jeg ind og havde den byttet...

Shopping bliver der gjordt en MASSE af, da alt er SÅÅÅÅÅÅ billigt! Jeg købte et ur, som måske ville koste en 400-500 kr i DK, men som jeg fik til 180 kr!! Så har jeg købt nogle rammer til billeder, og fandt et billed til 42 kr! som skal hænge over min seng! :D det skal nok blive godt! er ved at føle mig rigtig godt hjemme her, og Becky og Chris er rigtig søde!

Så har været til et Slip'n'Slide party. Det er hvor man lægger plastic ud på græsset og hælder vand på, og glider så på maven med af bakken! VILDT FEDT! Det var deres mellemste søn Rob som holde festen med sin kone Kaira(de har 2 små børn). Så har jeg også mødt deres ældste søn Jeff(som er rgtig sjov). Den ældste søn ved jeg ikke hvornår jeg møder, for han bor langt væk, men han er gift og har 3 børn.

Vil i høre noget utroligt? de låser IKKE dørene! hverken i bilen eller huset! Det er åbenbart ikke nødvendig, for der er så sikkert. Og i har INGEN ide, hvor afslappende det faktisk er, ikke at skulle tænke på, at huske nøglen, om den er ordentlig låst og det hele!

Så er jeg også begyndt til cross country! Det er sååååååå hårdt! Starter første træning med at løbe 5,6 km! Næste træning er så ca 2-3 km og hård vægt træning! og oven i det hele er det ca 35 grader varmt, solen står lige ned på en, og fugtigheden er sindsyg! og det skal jeg gøre hver eneste dag, bortset fra weekenden! Men det er nu mega fedt, og de er alle vildt søde. Jeg bliver kørt hjem af en der hedder Wayne, som havde en udvekslingstudent sidste år, og kender Chris og Becky rigtig godt. Jeg er helt vildt høj i forhold til de piger, og vildt blond! :D hahah det er ret sjovt!

Javier skulle ankomme igår, og ved i hvad! Jeg fik at vide af Becky at han var et hoved mindre end mig! Så sad vi i lufthavnen med værtsfamilien, og jeg var VILDT spændt! Hvad tror i så der sker! Der bliver MEGA uvejr og han kan først komme næste dag! Jeg har ALDIRIG oplevet et værre uvejr! Lyn og torden, øsende regn! Bilen rystede! det var virkelig skræmmende! Men altså den næste dag, skulle jeg så løbe da JAvier ankom, så det var kun Becky som kunne gå derhen, og det viler sig så, at han er vokset i løbet af sommeren, og er nu højere end mig!! har dog ikke mødt ham endnu, men det fortalte Becky! kan ikke vente med at møde ham! :D

Og så har jeg mødt en dansk dreng som bor ikke ret langt herfra! det var sååå dejligt lige at snakke lidt dansk!!!!!!!! :D

Becky og Chris hunde er sååååå søde!! de eeeelsker mig!!!! <3<3<3 tihi

Becky har HELT VILDT travlt, med at placere flere EF studenter! der er ca 300 i hele usa, som stadig mangler! og hun er væk eller på telefonen hele tiden, så man kan godt være lidt ensom, og der får jeg hjemve! men så er det godt her er masse andre udvekslingsstudenter :D

Jeg kan ikke lige komme på mere jeg kan fortælle, men nu kommer der i stedet nogle billeder i næste indlæg :D vi seeees og jeg elsker jer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar