"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

torsdag den 19. august 2010

Lille hilsen!

Hej alle sammen!

Jeg vil gerne lige starte med at undskylde for at jeg ikke skriver her så meget, men der forgår simpelthen så meget!!
Cross country, cheerleading, marchingband, en anden pige flyttede in og ud, mend et vil jeg fortælle om senere, vi planlægger en tur til Phoenix i slutningen af september, fået skoleskema, skal være hos nogle andre i weekenden for becky og chriss skal til bryllup, hjælpe med at arrengere ef møder, og møde tusinde mange nye mennesker, som jeg ikke kan huske navne på bare halvdelen!!!!! :) men alt vil jeg fortælle om senere, for lige nu har jeg ikke meget tid :)

MEn i skal bare alle vide, at jeg har det godt, og er MEGET travlt beskæftiget!! (og har fundet ud af havd det vil sige at står tidligt op: 5:30 FOR AT LØBE!!!!!) Men selvom jeg har travlt, kan man dog godt få rimlig meget hjemve nogle gange! Men jeg tænker på jer, og prøver at have det så sjovt som muligt! :D
Jeg har allerede været her 1 måned, så nu er der kun 9,5 måned tilbage!!!!! :D

looooooooooooooooooooove you all!!!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar