"Twenty years from now you will be more dissappointed by the things you didnt do then by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe habor. Catch the trade winds in your sail. Explore, dream, discover"

- Mark Twain

onsdag den 4. august 2010

Værtsfamilie!

Så er jeg hos familien og det er med blandede følelser :D misforstå mig nu ikke, jeg kan lide dem meget :D De stod i lufhavnen da vi kom ind, efter at jeg har været i den mindste flyver nogensinde, og sikke en lille lufthavn!
De havde et skilt og en bamse med til mig og alex(som nu har fået et nyt hjem, og rejser imorgen), jeg har også fået en t-shirt med America på og en notesbog :D



Vi spiste på en resturant, og kom så hjem :D huset er ikke særlig stort men hyggeligt, og det minder mig lidt om min farmors hus, hvilket egentlig er lidt betryggende :D De har to små hunde, som er viiiiildt nuttede og som godt kan lide at ligge oppe i sengen og sove :D
Jeg var meget nervøs for hvad jeg skulle gøre og sige, især når vi skulle spise! EF havde forberedt mig på, at man måske ikke snakkede under måltidet, ingen albuer på bordet, og måske endda en bordbøn! meeeen det er nok lige det modsatte her! De snakker meget, ISÆR Becky! Albuerne, tja de er da på bordet, og bordbøn, det har jeg ikke set noget af indtil videre :D

Men som sagt er de rigtig søde, og Becky har allerede ladet mig møde mange venner og familie osv :D Overfor mig skal der bo en anden tysk pige(som kommer imorgen), hos en rigtig sød familie! Jeg har fået at vide at vi ligner hinanden meget, og Becky og damen overfor ikke kunne blive enige om hvem der skulle have hvem :D hahah

Mit værelse er ok stort med en stooor dobbeltseng! men med lidt gamledags møbler, men mon ikke jeg kan få lov at sætte mit præg på det :D (er allerede igang, med nogle små rammer osv) :D Det kan godt bekymre mig, at de er lidt gamledags, og jeg bliver lidt jalou, når jeg ser de flotte og seje huse/værelser de andre skal bo i, meeen Becky og Chris er UTROLIG flinke!!! Så jeg tror ikke jeg kommer til at kede mig eller noget her! Og der er mange på min alder, så jeg kommer til at hygge mig :D

Her er mange majs!! OVER ALT! marker og marker og marker! og mit første hjemmelavet måltid skulle jeg da også hjælpe med at lave majs! (det smager egentlig meget godt) :D



Der vil komme mere ind senere, båede billeder og tekst :D vi seees snart!

Hvis nogen vil adressen til mit hjem de næste 10 mdr er den:
405 Sunsetdrive
BOX 205 Stanwood, Iowa 52337

Ingen kommentarer:

Send en kommentar